Skip to main content

Schade melden

Noodsituatie op reis? Bel SOS!

spoedeisende hulp  *  ziekenhuisopname  *  vervoer ivm ziekte of ongeval  *  vervangend vervoer  *  eerder terugreizen naar Nederland  * pech door uitvallen of huren van een vervoermiddel  * pech met auto, motor of fiets  

Belangrijk! Voor vergoeding van de kosten is uitdrukkelijke toestemming van de alarmcentrale noodzakelijk! (dag en nacht bereikbaar)

Het hele jaar verwerken wij uw aanvragen, geven wij adviezen en melden wij uw schade,
ook wij schakelen ieder jaar een paar weekjes af om te genieten van de zomer en onze batterij op te laden.

In onze zomervakantie (van 22 juli t/m 10 augustus 2025) vragen wij u
alleen te bellen als uw vraag niet kan wachten tot na onze vakantie.
Wij kunnen de telefoon niet altijd opnemen en bellen indien nodig zo snel mogelijk terug.

ZELF UW SCHADE MELDEN

Om u zo snel mogelijk te kunnen helpen, is het belangrijk dat u de volgende informatie verzamelt / bij de hand houdt:

  • het (mobiele) telefoonnummer, het e-mailadres en het rekeningnummer van de klant
  • het polisnummer
  • de omschrijving van hoe de schade is ontstaan
  • een schatting van de schade
  • foto’s van de schade
logo acura
Algemeen (in keuzemenu 1)
Reisverzekering (verzekeraar Allianz)
logo
Algemeen
Reisverzekering

+31 (0) 20 651 5151 (verzekeraar ASR)

Buiten kantoortijden
logo
Gebruik de app indien mogelijk
AVP schade
Woonhuis (inboedel/brand/storm)
Motorvoertuigen
Reisverzekering
SOS